Şeker Bayramı Eskişehir Turu

Eskişehir Turları

Eskisehir (2)

1.GÜN

1.Gün /Cumartesi İstanbul- Eskişehir

06:30’ da VIP Turizm yetkilileri ile Haydarpaşa Tren Garında buluşuyoruz.Tren biletlerimizi teslim aldıktan sonra 07:00’da hareket edecek olan Eskişehir Ekspresi ile yola çıkıyoruz. 11:00’da Eskişehire indikten sonra bizi bekleyen aracımız ve rehberimiz ile buluşarak, Konaklama yapacağımız butik otelimiz Baabusaade’ye giriyor ve “Hoşgeldiniz Kokteyli”mizi alıyoruz.
İlk olarak içerisinde Christoph Colomb’un Amerikayı keşfettiği üç gemiden biri olan Santa Maria adlı geminin bir tıpatıp aynısı olan KORSAN GEMİSİ,içerisinde çeşitli masal kahramanlarının sergileneceği MASAL ŞATOSU,SUNİ GÖLET,NUHUN GEMİSİ,ANFİ TİYATRO VE MİNİ TREN’in bulunduğu SAZOVA BİLİM KÜLTÜR VE SANAT PARKIYLA gezimize başlıyoruz, Daha sonra Selçuklu ve Osmanlı döneminde şehrin ilk kurulduğu yer olan tarihi Odunpazarı semtinde bulunan Türkiye’nin ilk ÇAĞDAŞ CAM SANATLARI MÜZESİNİ geziyoruz,Genç Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş hikayesinin anlatıldığı ve içerisinde büyük önderimiz Atatürk’e ait çeşitli giysi ve eşyalarında sergilendiği CUMHURİYET TARİHİ MÜZESİNİ geziyoruz,daha sonra büyük önderimiz Atatürk’ün de bir gece konakladığı OSMANLI EVİN’de çay ve kahvemizi içiyoruz,KURŞUNLU CAMİ VE KÜLLİYESİ içerisinde bulunan Lületaşı müzesini,Eskişehir Mevlihanesini,Kurşunlu Camini,Sıbyen mektebini,Aşhane ve İmarethaneyi gezerek 18 Y.Y.dan kalma tarihi kent kültürünün ve Osmanlı mimarisinin en güzel örneklerinin bulunduğu TARİHİ ODUNPAZARI EVLERİ’nde mini bir yürüyüş yapıyoruz.Lületaşı,gümüş ve çeşitli hediyelik eşyaların üretildiği ve satışının yapıldığı TARİHİ ATLIHAN ÇARŞISINDA alışveriş yapıyoruz.Eskişehiri panoromik olarak seyredebileceğimiz ŞELALE PARKA giderek çay ve kahve eşliğinde eskişehiri seyredip buradan otele dönüyoruruz.

2.GÜN

2.Gün /Pazar Eskişehir

sabah kahvaltımızın ardından ilk olarak porsuk çayında TEKNE TURU VE ÇEVRE YÜRÜYÜŞÜ yapıyoruz. Daha sonra İLK TÜRK OTOMOBİLİ DEVRİM arabasını görüyoruz. Bu gezimiz sonrasında aracımız ile ANADOLU ÜNİVERSİTESİNDE mini bir tur yapıyoruz. Yine eski bir hal binası olan ve Londradaki Covent Country ve Hamburg çicek bahçesinin bir örneği olan HALLER GENÇLİK MERKEZİNİ geziyoruz ve öğle yemeğini eskişehirin en ünlü çibörekcisi olan Tatar Çibörek Evinde alıyoruz. Dünyanın sayılı şehirlerinde olan, Türkiye’de ilk kez Eskişehirde açılan SUNİ PLAJ’ı görmek için kentparka gidiyor ve çaylarımızı içiyoruz. daha sonra ŞEHRİ AŞK ADASINI geziyor buradan da ESKİŞEHİR KÜLTÜR SANAT MERKEZİNİ gezip ESKİŞEHİR ETİ ARKEOLOJİ MÜZESİNİ gezerek gezimizi bitiriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.Gün

3.Gün /Pazartesi Eskişehir/İstanbul

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltısından sonra çıkış işlemlerimizi yaptırıp lobide buluşuyoruz ve saat 09:30’da FRİGYA VADİSİ turu için otelimizden ayrılıyoruz. Yaklaşık 1,5 saatlik bir yolculuktan sonra Frigya vadisine girerek panoramik olarak DOĞANKALE, GERDEK KAYA ANIT MEZARI’ nı gördükten sonra Yazılıkaya köyüne ulaşarak MİDAS ANTİK KENTİ turumuza başlıyoruz. İlk olarak YAZILIKAYA ANITI’nı ve KIRKGÖZ OYMA KAYA MANASTIRI’ nı gezerek fotoğraf molası veriyoruz. Ardından yürüyüş ile FRİG ve ROMA KAYA MEZARLARINI, KRAL YOLUNU, SUNAKLARI ve SU SARNICI MERDİVENLERİ’ni gördükten sonra turumuzu tamamlıyor ve öğle yemeği için mola veriyoruz. Yemeğin ardından saat 14.00’de Eskişehir yoluna yöneliyor ve SEYİT BATTAL GAZİ TÜRBESİ’ ni ziyaret ediyoruz. Saat 16:00’da Eskişehir’e ulaşarak son gezi noktamız Büyükşehir Belediyesi KÜLTÜR VE SANAT MERKEZİ’ni geziyoruz. Misafirlerimizin isteğine bağlı olarak şehir merkezinde veya ESPARK veya NEO alış-veriş merkezinde serbest zaman veriyoruz.Daha sonra Eskişehir tren garına transferimizi gerçekleşiyor. 19:45 Sakarya Ekspresi ile İstanbul’a hareket ediyoruz. 23:40’ ta İstanbul Hayrdarpaşa tren garına iniyor ve siz değerli konuklarımıza bir başka VIP Turizm organizasyonunda buluşmak üzere veda ediyoruz.